Hvordan at komme tilbage i form

Før du begynder at træne Sørg for du får en fuld fysisk fra din læge og et brev, hvori det er ok for dig at gøre fysisk aktivitet. Mange gym og aerob Centre vil kræve dette før lade dig starte.

Afhængigt af hvor længe det har været siden du sidst regelmæssig motion anbefales det, at du starte langsomt og gradvist opbygge din træning til hårdere niveauer.

Det anbefales generelt at starte på gym med bare løbebånd og livscyklus for den første uge eller 2. Dette er at vække musklerne og langsomt få dig forberedt til en hårdere træning.

Generelt kan du finde en hastighed på løbebåndet, det er et tempo, du kan holde med lidt ubehag og gøre det i 20 minutter. Efter dette tage en 5 minutters pause, strække lidt og har en drink vand, derefter gå tilbage og øge hastigheden bare en smule så gør en anden 20.

Husk at presser dig selv for langt tager et gamble, at du ikke muligvis kunne leve med. I et casino, kan du sætte alt, hvad du har på roulette bordet og måske du vinde og måske du tabe, men i gymnastiksalen hvis du trykker for hårdt kan du dø, så tager tingene langsomt.

Mange mennesker begår fejlen at komme tilbage til en øvelsesprogram og går alle gung ho en forsøger at komme tilbage i form på bare en time, Jamen så lad mig fortælle dig, dette ikke vil arbejde. Det eneste, dette vil gøre er, gør du meget ondt den næste dag, og du ikke vil kunne træning dag, og det vil gøre du mister hurtigt interessen for gymnastik. Ubehag i ok smerte er ikke.

Afhængigt af hvor længe det har været, siden du sidst arbejdede, vil jeg anbefale arbejder ud 4 eller 5 dage om ugen. Dette kan synes som en masse, men hvis du forsøger at vinde en pokerturnering du ville gå til en casino eller et online casino og poker room at praktisere næsten hver dag lige? Så vil du nødt til at gøre det samme med gym.

Arbejder 5 dage betyder om ugen ikke nødvendigvis du nødt til at gå til gymnastik hver dag. Jeg anbefaler gym 3 gange om ugen og anden dag eller 2 kan du bare gå en lang hurtige tempo tur omkring dit nabolag. Prøv at variere de ting du gør så at du ikke arbejde ud de samme dele af din krop 2 dage i træk.

De fleste fagfolk vil fortælle dig, at hvis du træne dine arme og bryst på en mandag ikke udøver disse muskler igen i mindst 48 timer. Dette er for at give musklerne tid til at helbrede og vokse. Det er denne dræning og hvile i den muskel, der gør det vokse ikke bare arbejder det ud. Hvis alle du gjorde hver dag var arbejde den samme muskelgruppe i et par dage i musklen ville være mere tilbøjelige til at rive i en smertefuld oplevelse og det eneste, du vil være i stand til at gøre i flere måneder vil spille i en online casino fra din bærbare computer i sengen.

This entry was posted in Artikler and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *